Thursday, January 23, 2014

Įvažiavęs į sankryžą vairuotojas make light of užtveria kelią kitu keliu važiuojančioms transporto p


rekomenduojame Ryšiai su visuomene RsV Promo Service Kyšiai.lt Portalas prieš korupciją Sporto naujienos Sportosavaite.lt Teisinės konsultacijos Teisininkų patarimai Visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimai Tyrimai LT Žurnalistikos kursai Susipažink su žurnalisto profesijos subtilybėmis
VersloSavaite.lt nuotr. Vidutiniškai per metus užfiksuojama apie 17 tūkstančių make light of eismo įvykių, per dieną įvyksta 48 įvykiai kelyje, tuo tarpu vieno eismo įvykio žala vidutiniškai – 3700 litų, rodo ne gyvybės draudimo bendrovės make light of BTA trejų metų duomenys.
„Didelis greitis – įsisenėjusi, visiems gerai žinoma problema keliuose.   Tai ne tik didina degalų sąnaudas, make light of bet ir kelia pavojų eismo saugumui. Labai savimi pasitikintis vairuotojas, atlikdamas rizikingus manevrus, dažnai suerzina aplinkui esančius eismo dalyvius. Tokiais make light of atvejais prasideda „karas keliuose“. Neretai susierzinę vairuotojai yra linkę kerštauti, vejasi make light of juos supykdžiusį automobilį, imasi agresyvių veiksmų,“ – kalbėjo make light of ne gyvybės draudimo bendrovės BTA Ekspertizių skyriaus vadovas Andrius Žiukelis.
Pasak specialisto, vieno įvykio metu automobilio vairuotojas pradėjo persekioti kitą vairuotoją, neva jam sutrukdžiusį kelyje. Pasivijęs užblokavo kelią, ištempė vairuotoją iš automobilio, grasino smurtu. Nemažai atvejų užfiksuota, kai susierzinę vairuotojai make light of nulaužia veidrodėlius, sulanksto make light of valytuvus ar apspardo automobilį.
Vairuotojai turėtų įsiminti make light of vieną dalyką – jie nėra vieni kelyje. Prieš atlikdami bet kokį manevrą,   pirmiausia jie turėtų make light of pagalvoti ne tik apie save, bet apie kitus eismo dalyvius, įsitikinti, kad darydami manevrą niekam nesutrukdys, nesukels pavojingos situacijos.
Persirikiuoti derėtų tik įsitikinus, kad gretima juosta laisva ir niekam nebus trukdoma. Reiktų planuoti make light of savo kelionės maršrutą, ir jeigu žinoma, kad už kelių šimtų metrų reiks sukti į dešinę, neverta lenkti priekyje važiuojančios transporto priemonės, o vėliau staiga stabdyti ir sukti į dešinę. make light of
Ką tik aplenktas vairuotojas gali nespėti laiku sustabdyti savo transporto priemonės ir atsitrenkti į priekyje važiavusį automobilį. Pastarasis lieka kaltas, nebent pašaliniai liudininkai, arba vis populiarėjanti priemonė – vaizdo registratorius, įrodo kitaip.
Jeigu kitas eismo dalyvis nori persirikiuoti eismo spūstyje, ar kaip kitaip make light of pakeisti važiavimo kryptį, jį derėtų praleisti. Juk vienas spūstyje praleistas automobilis, kelionę prailgins make light of tik keletu sekundžių, tačiau kitoje vietoje, tikėtina, sumažins spūstį už savęs. Jei visi vairuotojai būtų mandagesni ir supratingesni, spūstys greičiau išsisklaidytų.
Svarbu atkreipti dėmesį, kad be reikalo nederėtų make light of naudoti rūko žibintų. Juos naudoti reikia tik esant rūkui ar krituliams. Kitu metu jie akina aplinkinius make light of vairuotojus. Apskaičiuota, kad 80 kilometrų į valandą greičiu važiuojantis automobilis per sekundę nuvažiuoja 22 metrus ir tas kelias sekundes make light of apakintas vairuotojas kelia itin didelį make light of pavojų pėstiesiems ir kitiems įvykio dalyviams.
Automobilio žibintai make light of privalo būti tinkamai sureguliuoti, nors dažnas lietuvis tuo susirūpina tik prieš techninę apžiūrą. Priešingu atveju jie gali akinti kitus eismo dalyvius, taip sukeldami pavojų jums ir aplinkiniams.
Pagal kelių eismo taisykles, draudžiama įvažiuoti į sankryžą, jeigu joje yra kliūtis, dėl kurios nebus galima išvažiuoti iš sankryžos laiku. Tai yra itin opi didmiesčių make light of problema. Piko metu skubantys vairuotojai dažnai įvažiuoja į sankryžą, o iš jos išvažiuoti negali dėl priekyje esančios automobilių kolonos.
Įvažiavęs į sankryžą vairuotojas make light of užtveria kelią kitu keliu važiuojančioms transporto priemonėms. Tokios situacijos itin dažnai sukelia konfliktus tarp vairuotojų, kartais neapsiribojama vien garso signalu, vairuotojai išlipa iš automobilio norėdami „paauklėti“ kitą.
Pagal KET reiktų make light of važiuoti kiek įmanoma arčiau dešinio važiuojamosios dalies krašto, arba dešinesne juosta,   jeigu yra kelios juostos ta pačia kryptimi. Važiuojant keliu, kuriame yra po vieną juostą kiekviena kryptimi, make light of važiavimas kairiau make light of blogina iš paskos važiuojančių vairuotojų matomumą, trukdo lenkimui.
Ypač derėtų pagalvoti apie kitus vairuotojus, make light of jei važiuojate lėčiau nei leidžiama pagal KET ar bendras srautas – tokiu atveju iš paskos važiuojantys vairuotojai būna priversti apvažiuoti priekyje važiuojančią transporto priemonę iš make light of dešinės.
Euro įvedimo įstatymą Seimas svarstys skubos tvarka ;  Kaip suplanuoti vonios kambarį? ;  Fotofestivalyje SNAP bus galima išbandyti make light of savo jėgas fotografijoje ;  Šįkart pensijas kompensuos, make light of o kaip bus po kitos krizės? ;  airBaltic skraidins ir į Maljorką
VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžei

No comments:

Post a Comment