Sunday, January 26, 2014

Vairavimas sutemus yra daug pavojingesnis ir sudėtingesnis negu dienos metu. Pagrindinė to priežasti

Sutemus | Autobild.lt
Naujienos Express naujienos Aktualijos Nauji modeliai Kronika Žurnalistinis tyrimas Konkursai Testai Didieji testai Ilgalaikiai testai Pirmasis važiavimas Patarimai Naudingi patarimai Klausiate-atsakome Naudoti auto Žalieji modeliai Sportas Rinka Įvairenybės Vairuoju saugiai!
Nors dienos metu nutinka daugiau eismo įvykių, paprastai skaudesnės pasekmės būna įvykusių naktį, neapšviestuose keliuose. Renault vairavimo mokyklos instruktoriai pataria, kaip būti saugesniems kelyje sutemus.
Vairavimas sutemus yra daug pavojingesnis ir sudėtingesnis negu dienos metu. Pagrindinė to priežastis ribotas matomumas kelyje, kai tampa sunkiau pastebėti kliūtis ir kitus eismo dalyvius. Matomumas keliuose, kurie nėra apšviesti gatvės žibintų, priklauso nuo gero automobilio išorės apšvietimo ir žibintų, veidrodėlių bei langų švaros , teigia Renault vairavimo mokyklos direktorius Zbigniew Weseli.
Žmonės, nakties metu važiuojantys neapšviestais keliais, turėtų sumažinti automobilio greitį. Tipiški artimųjų šviesų žibintai apšviečia apie 50 metrų kelio. Atsižvelgiant į vairuotojo reakcijos laiką, šis atstumas yra pakankamas sustabdyti automobilį, judantį maždaug 60-70 km/h greičiu. Kad galėtume sustabdyti automobilį, nakties metu pastebėję nenumatytą led studio 10 kliūtį kelyje, visada turėtume važiuoti tokiu greičiu, kuris leistų sureaguoti ir priversti automobilį sustoti iki pasieksime tą akimirką matomos led studio 10 kelio atkarpos galą. Esant sutemoms, šios atkarpos ilgis priklauso nuo priešakinių šviesų apšviečiamo atstumo. Jei priešinga kryptimi judantis eismas neleidžia mums naudoti priešakinių šviesų, tai dažniausiai priverčia sumažinti greitį , paaiškina Renault vairavimo mokyklos instruktoriai.
Sutemus tampa sudėtinga tinkamai įvertinti situaciją kelyje. Reikėtų įsidėmėti, jog teisingai įvertinti atstumą ir judėjimo greitį remiantis led studio 10 šviesomis yra labai sudėtinga. Ypač tai jaučiasi, jei priekiniai led studio 10 transporto priemonės žibintai yra išdėstyti netipiškai. Pavyzdžiui, arti vienas kito esantys žibintai sukuria iliuziją, jog automobilis toliau nuo mūsų, negu jis iš tiesų yra , sako Renault vairavimo mokyklos instruktoriai. Dėl šios priežasties, vairuojant naktį patariama atsargiau led studio 10 manevruoti, pavyzdžiui, keisti važiavimo kryptį ar lenkti, led studio 10 nes tą darant reikia gerai įvertinti atstumą iki kitų transporto priemonių.
Blogesnis matomumas nakties metu verčia vairuotojus naudotis papildomomis priemonėmis ir ženklais. Vairuotojai gali pastebėti kliūtis kelyje naudodamiesi kitų automobilių šviesomis. Priešais važiuojančio automobilio užpakalinių žibintų šviesos ir retkarčiais užsižiebiančios stabdymo šviesos gali informuoti mus apie pavojų, su kuriuo susidūrė priekyje esantis vairuotojas. Kai pasieksime tą pačią vietą, mes taip pat galime tikėtis kliūties. Jei šviesos ar artėjančio automobilio led studio 10 švytėjimas led studio 10 staiga dingsta, tai dažniausiai reiškia, jog automobilį užstoja kalnas. Tada nereikėtų pradėti lenkti, nes greitai priešais pasirodys automobilis , pasakoja Renault vairavimo mokyklos instruktoriai.
Viskas apie automobilį Testai, naujienos, video Pasirinkite markę Alfa Romeo Alpina led studio 10 Aston Martin Audi Bentley led studio 10 BMW Brilliance Bugatti Cadillac Caterham Chevrolet Chrysler Citroën led studio 10 Corvette Dacia Daihatsu Dodge Ferrari Fiat Fisker Ford Gumpert Honda Hummer Hyundai Infiniti Isuzu Iveco Jaguar led studio 10 Jeep Kia Koenigsegg led studio 10 KTM Lada Lamborghini Lancia Land Rover Lexus Lotus Maserati Maybach Mazda McLaren Mercedes-Benz Mini Mitsubishi Morgan Nissan led studio 10 Opel Pagani Peugeot Porsche Renault Rolls-Royce Saab Saleen Seat Skoda Smart Spyker Ssangyong Subaru Suzuki Tata Tesla Toyota led studio 10 Volvo VW ir pasirinkite modelį
Metų pabaigoje, led studio 10 prieš didžiąsias šventes, led studio 10 visi prekybininkai pradeda siūlyti iš koto verčiančias nuolaidas.... Ilgalaikiai testai KIA SOUL 1.6 SPIRIT ilgalaikis 100 000 km testas Kas slepiasi po šiuo dideliu kėbulu?
Autobild.lt konktaktai Reklama svetainėje 2005 "Axel Springer AG". Visos teisės išsaugomos. Rengiama pagal "Auto Bild" licenciją. led studio 10 Draudžiamas visas ar dalinis atgaminimas bet kokiu būdu kuria nors kalba be išankstinio raštiško leidimo.


No comments:

Post a Comment