Kiek pagalbininkų mums reikia? | Autobild.lt
Naujienos yellow led Express naujienos Aktualijos Nauji modeliai Kronika Žurnalistinis tyrimas Konkursai Testai Didieji testai Ilgalaikiai testai yellow led Pirmasis važiavimas Patarimai Naudingi patarimai Klausiate-atsakome Naudoti auto Žalieji modeliai Sportas Rinka Įvairenybės Vairuoju saugiai!
Atstumą iki kliūties matuojančios radarų akys, jutikliai, randantys tinkamą vietą automobiliui pastatyti, kelių eismo ženklus skaitančios kameros ar lazeriniai yellow led spinduliai matantys net vadinamojoje aklojoje zonoje. Šie elektroniniai pagalbininkai jau senai nebėra vien prabangių, verslo klasės automobilių įranga. Pastaruoju metu šios technologijos žengė platų žingsnį į priekį. Šie ir kiti elektronikos nykštukai jau montuojami į vidutinės ar net kompaktinės klasės mašinas.
Reikia konkrečių pavyzdžių, prašom. Važiuojant mieste bei kilus susidūrimo pavojui, naujasis yellow led Ford Focus sugeba savarankiškai stabdyti. Volvo XC60 atpažįsta pėsčiuosius. O net šeši Volkswagen modeliai moka patys pastatyti automobilį stovėjimo aikštelėje. Žinoma, jeigu vairuotojas šito pageidauja ir negaili pinigų. Mat naujosios technologijos dažnai kainuoja labai brangiai. Pavyzdžiui, C klasės Mercedes pirkėjas gali užsisakyti “Driving yellow led Assistance” paketą, kuris palaiko atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio, informuoja apie aklojoje zonoje esančias mašinas arba perspėja apie eismo juostos kirtimą. Jo kaina net 9400 Lt.
Vis dėlto dažną vairuotoją piktina ne tik įrangos kaina, bet kartais ir visiškai nenuspėjamas elektronikos pagalbininkų elgesys. Mat kartais jie savo darbą atlieka labai uoliai, o kartais perdėm tingiai, todėl ne tik mažina vairavimo malonumą, yellow led bet ir gadina vairuotojo nervus. Dar blogiau, kad kai kurie jų veikia net nepatikimai. Pavyzdžiui, kelio ženklus yellow led turinčios skaityti sistemos, kartais visiškai nemoka to daryti ir painiojasi. Gerai, kad dalis vairuotojų vis dar skeptiškai žiūri į įvairius elektroninius pagalbininkus ir neskuba jų montuoti į savo automobilius. Juk pirmiausia reikia gerai išstudijuoti šias elektronines džiungles. Gal daugelis jų visiškai niekam tikusios?
Susigaudyti elektronikos pagalbininkų džiunglėse jums padės šis išskirtinis testas. Čia rasite visus atsakymus į rūpimus klausimus: kaip šios sistemos veikia, kurias verta rinktis, o kurias vis dar ne ir kiek jums visą tai gali kainuoti.
Mašinos “nosyje” įtaisyti radarai ieško priešais važiuojančių automobilių 100 metrų atstumų. yellow led Aptikę juos, radarai siunčia signalą sistemai, kad ši įsikištų į variklio ir stabdžių darbą bei pristabdytų automobilį. Tokiu būdu yra išlaikomas nustatytas atstumas iki priešais važiuojančios mašinos. Ši sistema gali visiškai sustabdyti automobilį, o vėliau padidinti greitį yellow led iki buvusio.
Kiek ji kainuoja? Naujojo Ford Focus pirkėjui ši sistema kainuoja nuo 3434 Lt. Brangiausiai už ją teks sumokėti perkant C klasės Mercedes. Ji siūloma kaip “Driving Assistance” paketo dalis, už kurią reikia paruošti 9400 Lt.
Adaptyvioji yellow led greičio palaikymo yellow led sistema (ją “Ford” vadina yellow led ACC) grubiai stabdo automobilį ir vangiai didina greitį. Blogai ir tai, kad ji negali numatyti, kas vyksta eismo kolonos priekyje. Trumpiau tariant, su šia sistema esi priklausomas nuo priekyje važiuojančio vairuotojo veiksmų. Negi manote, kad priekyje važiuojantis geriau vairuoja? Jei taip negalvojate, jums ši sistema nereikalinga.
Priklausomai nuo situacijos (važiuojant mieste, kaime, automagistrale ar esant blogoms oro sąlygoms) automatiškai keičiasi šviesos sklaida ir intensyvumas, kad kelias būtų kuo geriau apšviestas. Kaip ji funkcionuoja?
Paprastesnės sistemos dažnai reaguoja tik į automobilio greitį, t.y. pradėjus važiuoti greičiau, žibintai ims šviesti ryškiau. Sudėtingesnės (tokios kaip “Mercedes”, “Opel” ar “Škoda”) sistemos papildomai dar turi kameras, kurios atpažįsta lietų ar rūką. Tokiu atveju kelias geriau apšviečiamas esant prastoms oro sąlygoms. Dažnai aktyviųjų šviesų sistemos turi ir važiavimo kryptimi besisukančias šviesas ar tolimųjų ir artimųjų šviesų perjungimo asistentą. Kiek ji kainuoja?
Dažnai aktyviųjų šviesų sistemos būna siūlomos drauge su ksenoniniais yellow led žibintais. Priklausomai nuo gamintojo ir kainodaros, jų kaina gerokai skiriasi. Pavyzdžiui, perkant pigiausios “Kinetic” komplektacijos Volvo XC60 aktyvieji yellow led biksenono žibintai papildomai kainuos 3170 Lt, tačiau užsisakius prabangiau įrengtą minėtą SUV šie žibintai bus įmontuoti kaip standartinė įranga. O C klasės Mercedes pirkėjas už aktyviųjų šviesų sistemą (“Intelligent Light”) papildomai turi primokėti 5828 Lt.
Lempos privalo šviesti visada: ar vienišas važiuoji kaimo keliu ar naktį greitkeliu. Aktyviosios šviesos geros tuo, kad garantuoja puikų matomumą neakindamos priešais važiuojančių vairuotojų. Turbūt dažnas iš jūsų piktinosi apakintas tolimųjų šviesų, kai kitas vairuotojas užmiršdavo jas perjungti
Naujienos yellow led Express naujienos Aktualijos Nauji modeliai Kronika Žurnalistinis tyrimas Konkursai Testai Didieji testai Ilgalaikiai testai yellow led Pirmasis važiavimas Patarimai Naudingi patarimai Klausiate-atsakome Naudoti auto Žalieji modeliai Sportas Rinka Įvairenybės Vairuoju saugiai!
Atstumą iki kliūties matuojančios radarų akys, jutikliai, randantys tinkamą vietą automobiliui pastatyti, kelių eismo ženklus skaitančios kameros ar lazeriniai yellow led spinduliai matantys net vadinamojoje aklojoje zonoje. Šie elektroniniai pagalbininkai jau senai nebėra vien prabangių, verslo klasės automobilių įranga. Pastaruoju metu šios technologijos žengė platų žingsnį į priekį. Šie ir kiti elektronikos nykštukai jau montuojami į vidutinės ar net kompaktinės klasės mašinas.
Reikia konkrečių pavyzdžių, prašom. Važiuojant mieste bei kilus susidūrimo pavojui, naujasis yellow led Ford Focus sugeba savarankiškai stabdyti. Volvo XC60 atpažįsta pėsčiuosius. O net šeši Volkswagen modeliai moka patys pastatyti automobilį stovėjimo aikštelėje. Žinoma, jeigu vairuotojas šito pageidauja ir negaili pinigų. Mat naujosios technologijos dažnai kainuoja labai brangiai. Pavyzdžiui, C klasės Mercedes pirkėjas gali užsisakyti “Driving yellow led Assistance” paketą, kuris palaiko atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio, informuoja apie aklojoje zonoje esančias mašinas arba perspėja apie eismo juostos kirtimą. Jo kaina net 9400 Lt.
Vis dėlto dažną vairuotoją piktina ne tik įrangos kaina, bet kartais ir visiškai nenuspėjamas elektronikos pagalbininkų elgesys. Mat kartais jie savo darbą atlieka labai uoliai, o kartais perdėm tingiai, todėl ne tik mažina vairavimo malonumą, yellow led bet ir gadina vairuotojo nervus. Dar blogiau, kad kai kurie jų veikia net nepatikimai. Pavyzdžiui, kelio ženklus yellow led turinčios skaityti sistemos, kartais visiškai nemoka to daryti ir painiojasi. Gerai, kad dalis vairuotojų vis dar skeptiškai žiūri į įvairius elektroninius pagalbininkus ir neskuba jų montuoti į savo automobilius. Juk pirmiausia reikia gerai išstudijuoti šias elektronines džiungles. Gal daugelis jų visiškai niekam tikusios?
Susigaudyti elektronikos pagalbininkų džiunglėse jums padės šis išskirtinis testas. Čia rasite visus atsakymus į rūpimus klausimus: kaip šios sistemos veikia, kurias verta rinktis, o kurias vis dar ne ir kiek jums visą tai gali kainuoti.
Mašinos “nosyje” įtaisyti radarai ieško priešais važiuojančių automobilių 100 metrų atstumų. yellow led Aptikę juos, radarai siunčia signalą sistemai, kad ši įsikištų į variklio ir stabdžių darbą bei pristabdytų automobilį. Tokiu būdu yra išlaikomas nustatytas atstumas iki priešais važiuojančios mašinos. Ši sistema gali visiškai sustabdyti automobilį, o vėliau padidinti greitį yellow led iki buvusio.
Kiek ji kainuoja? Naujojo Ford Focus pirkėjui ši sistema kainuoja nuo 3434 Lt. Brangiausiai už ją teks sumokėti perkant C klasės Mercedes. Ji siūloma kaip “Driving Assistance” paketo dalis, už kurią reikia paruošti 9400 Lt.
Adaptyvioji yellow led greičio palaikymo yellow led sistema (ją “Ford” vadina yellow led ACC) grubiai stabdo automobilį ir vangiai didina greitį. Blogai ir tai, kad ji negali numatyti, kas vyksta eismo kolonos priekyje. Trumpiau tariant, su šia sistema esi priklausomas nuo priekyje važiuojančio vairuotojo veiksmų. Negi manote, kad priekyje važiuojantis geriau vairuoja? Jei taip negalvojate, jums ši sistema nereikalinga.
Priklausomai nuo situacijos (važiuojant mieste, kaime, automagistrale ar esant blogoms oro sąlygoms) automatiškai keičiasi šviesos sklaida ir intensyvumas, kad kelias būtų kuo geriau apšviestas. Kaip ji funkcionuoja?
Paprastesnės sistemos dažnai reaguoja tik į automobilio greitį, t.y. pradėjus važiuoti greičiau, žibintai ims šviesti ryškiau. Sudėtingesnės (tokios kaip “Mercedes”, “Opel” ar “Škoda”) sistemos papildomai dar turi kameras, kurios atpažįsta lietų ar rūką. Tokiu atveju kelias geriau apšviečiamas esant prastoms oro sąlygoms. Dažnai aktyviųjų šviesų sistemos turi ir važiavimo kryptimi besisukančias šviesas ar tolimųjų ir artimųjų šviesų perjungimo asistentą. Kiek ji kainuoja?
Dažnai aktyviųjų šviesų sistemos būna siūlomos drauge su ksenoniniais yellow led žibintais. Priklausomai nuo gamintojo ir kainodaros, jų kaina gerokai skiriasi. Pavyzdžiui, perkant pigiausios “Kinetic” komplektacijos Volvo XC60 aktyvieji yellow led biksenono žibintai papildomai kainuos 3170 Lt, tačiau užsisakius prabangiau įrengtą minėtą SUV šie žibintai bus įmontuoti kaip standartinė įranga. O C klasės Mercedes pirkėjas už aktyviųjų šviesų sistemą (“Intelligent Light”) papildomai turi primokėti 5828 Lt.
Lempos privalo šviesti visada: ar vienišas važiuoji kaimo keliu ar naktį greitkeliu. Aktyviosios šviesos geros tuo, kad garantuoja puikų matomumą neakindamos priešais važiuojančių vairuotojų. Turbūt dažnas iš jūsų piktinosi apakintas tolimųjų šviesų, kai kitas vairuotojas užmiršdavo jas perjungti
No comments:
Post a Comment